Pages

Saturday, January 3, 2009

sAd

tertutup sudah pintu hatiku untukmu
yang sebelum ini hanya terbuka untukmu
setelah kau memiliki orang lain aku terpana seketika
kamus hidupku terhenti sejenak, jantungku yang sebelum ini berdegup kencang kini lemah tanpa sinar darimu yang menyinari tanpa pengetahuanmu
kini gelap sudah hati ni tanpa cahaya yang yang menyinarinya
tanpa mengharap darimu aku pergi mengundur diri
tanpa memberitahumu yang aku menyukaimu
sebelum ini kaulah yang merupakan semangat dalam hidupku selain dari ibubapa tercintaaku terpana kerana keimanan kau yang mendalam terhadap Allah yang Maha Esa
mungkin kerana kau terlalu baik sehingga aku bukan untukmu
aku harap aku akan bersemangat lebih dari biasa suatu masa nanti untuk meneruskan matlamat dan impian hidupku dengan dikelilingi oleh family n sahabat2 yang menyanyangiku akan kuteruskan hidup yang cukup singkat bagiku untuk mencapai apa yang perlu dicapai
selepas ini akan ku amalkan apa yang aku pelajari dari mu tanpa pengetahuanmu

wake up! wake up! wake up!

sentimentalye..geli pulak aku hehe syok jgak kadang2 layan lagu2 cinta..... apa2 pun hidup mesti diteruskan

have someone want to comment please throw down here!!!!

No comments: