Pages

Saturday, September 5, 2009

ais kacang 1!!!

Selamat menyambut Bulan Ramadhan kepada semua umat islam di seluruh dunia!!!
rasanye belum terlambat utk aku ucapkan walaupun rasenye skrg masa utk ucapkan selamat hari raya so ade aku kesah..haha

terasa rindu pada kawan aku yg satu ini dialah tempat aku mengadu walaupun dia tak boleh berkomunikasi dgn aku..thank menjadi sebahagaian teman hidupku.

penat ye bulan pose nie tp pejam celik dah tinggal 2 weeks je lg nak raye lagu raye pun dah berkumandang tak sabar rasenye..tetapi beban ku disini belum2 lagi siap..huhu pening2

bercerita pula pd time buka pose asyik2 kat bazar lauk yg sama je naik boring aku kadang2 balik umah terubat juga rase rindu masakan mama umah dan di sini sangat berbeza..tpi kat sini aku suka berbuka pose dgn kwn2 baek aku beli sama2, mkn sama2 kawan adalah sangat penting bagi aku kalau x de diorang rase x sempurna, diorang sahabat aku selamanya di dunia mahupun akhirat. aku harap diorang pun sama.

alberto fujimori ?? siapa dia??
nie lah tajuk aku ttg asgmt yg aku n shida tgh bertungkus lumus kena buat. Dia nie Presiden Peru kiteorg kena kaji siap sebenarnya fujimori nie, dasar apa yg digunakan untuk negaranya. Actually asgmt nie bagus untuk student untuk increase lagi die punye knowledge tpi ia akn menjadi beban kalau dah terlampau byk sgt nie yg mula gejala plagiatrism. kdg2 nak wat asgmt nie kena ade feel bak kata dayah utk mendpt kputsn yg tbaik.yala 2 dayah klau dah nak kena hantar cepat dah x sempat nak cr feel dayah oii hehe.

k lah aku stop kat sini dulu ye ...wasalam

No comments: