Pages

Thursday, September 17, 2009

sunyi? gembira?

hye!!
hari selasa yg lalu aku,nurul,dayah,shida,farah kitaorang keluar ke alor setar sbb dayah n shida nak blik so kitaorg decide nak hantar diorang lgipun diorang nak beli buah tgn kat pekan rabu yang best ye nie lah 1st time aku drive sampai alor setar cuma nak cabar diri kalau takut sampai bile2 pun x smpai .

sronok dapat kuaq dgn diorang gile2 katakan itulah kroniuum 2 x masuk g dgn cik rose dia kuaq dgn bf die siap sedondon lgi bj warna oren..

bile hidup kat u nie best jika ramai org tapi bile aku p kelas ari nie dlm kelas 2 penuh dgn indian n chinese je melayu boleh kire dgn jari...huhu rajin sgt ke aku ..padahal dah blik umah bleh dtg balik uum utk kelas prof ranjit alhamdulillah dok dekat klau jauh alamat yeeee..?????

semua kwn aku dah blik tp kitorang akan jumpa blik pd 25 nie...

jgn lupe ye dtg rumah jaza pintu sentiasa terbuka to all my frens

No comments: