Pages

Tuesday, December 23, 2008

aim's

ari nie aku terlalu banyak fikir tentang azam hidup aku pada thn 2009 nanti yang x berapa hari lagi akan menjelma... banyak yang telah ku senaraikan antaranya diet that is the biggest aim in 2009 afterwards want to get 3.5 above in dis sem ...sem nie banyak yang aku ambil subject yg agak berat 5 paper subject 2000..pecah gak arr kepala aku nie nak memikirkannya.want 2 be gud person n anything lah ..hehe x taulah dapt capai ke tak...(jgn angan2 je)

sambil dengar lagu Mariah Carey- My All  aku masih fikirkan hal tadi ia agak mengguris hati aku tapi aku x dapat bagi tau kat korang semua tentang hal tadi bcause it's personal ..hal 2 sangat sedih sampai menitis juga air mata aku yang jarang dititiskan nie (dan lagi wat lawak..gelak la.. hehe)
aku x tau yg dia sedang ingin memiliki org lain sedangkan aku masih dan tetap akan admire kat die walaupun aku tau aku x sesuai untuk dia bagai langit dan bumi tapi salh aku jugak pasal apa x terus terang dengan dia.. how to tell  ??? aku nie agak pemalu n takut dengan jawpn 'no'  ...sejak tue semangat aku jatuh dan setelah aku fikir...saat itu jugalah aku bangun dan berdiri semula untuk berjaya dalam hidup tanpa memikirkan hal yang dah lepas( x tau la dpt lupa ke x) setelah menghirup udara segar di balcony ..aku dah malas nak fikirkan lagi tentang hal tue tapi nanti setiap masa akan ku terserempak dengannya ketika waktu p kelas ..nasiblah sap suruh pandai2 admire kat orang yang x setaraf dengan kite.. semoga die bahagia dengan bakal girlfren die..amin
tapi aku teringin sangat nak fren dengan die tapi aku x pandai nak mulakan macam mana mmm aku harap die faham aku nak kwan dengan 
ahhhhhhhh esok ada listening test la pulak x korek telinga lagi nie karang x dengar pulak esok hehe!!!! 

No comments: