Pages

Saturday, December 20, 2008

tasik guthrie

hye !!! 
now nothing to do baru balik lunch dengan kawan2.. life aku banyak berhabis dengan kawan2 semenjak masuk ke alam campus.. sekarang nie aku tengah melayan mata dan perasaan entah yang mana nak aku pilih tidur ke luahkan perasaan dalam blog aku nie tapi hakikatnye aku dah tengah taip sekarang ...entah apa yang aku merepek pun tak tau layan je laaa ek.. mmmm mcm mana aku nak start cite kat korang tentang life aku kat sini... ok first of all sekarang aku tinggal kat sime darby kat sini tempat yang paling aku suka adalah "Tasik Guthrie" cantik sangat tapi air die kalau tinggi aku takat dada je kat situ boleh kayak, fishing, dating and byk lagi . hobi aku semenjak datang sini aku suka hirup udara segar kalau waktu pagi n malam lagi nyaman rase macam x de masalah langsung itu nikmat yang Allah bagi kan ... sat g petang kiteorang nak lepak kat tepi tasik nak meyan perasaan tapi bukan aku, kawan2 aku diorang semua dah ada yang punya aku je yang stay solo ahhhhh malas nak layan change topic...klikkkkkkk

No comments: