Pages

Saturday, December 20, 2008

kroni uum

mai aku cite kat korang tentang "kroni uum" itu nama geng kiteorang kami ada 5 orang ..geng nie yang paling rapat dengan aku bile aku ada masalah, gembira, sedih kiteorang kongsi everything.. itu namaye kawan sejati if aku ada problem diorang mesti tolong tue yang aku best banyak bagi support ,motivate rasenye satu bank rakyat dah kenal geng kitaorang kalau p mana2 mesti kena cukup corum kalau x dok je dalam bilik

CiBeNG
dia nie berasal dari Ipoh, Perak sorang budak yang talkative, hapy go lucky ..lucky pun x hapy macam die hehe.. dia sorang yang agak melayan perasaan yang aku tahu kalau dia dengar lagu memang dia akan menangis terlampau feeling la katakan sampai sekotak tisu boleh habis ..
dia dah berpunya budak papar, Sabah jauh gile ..masih lagi aku ingat dulu mcm mana dia menagih kasih si CIBENG 2kali x silap aku dia wat CIBENG patah hati lama2 akhirnya dia couple jugak dengan kawan baik aku nie aku harap die dapat jaga CIBENG dengan baik kerana CIBENG nie sangat baik, funny, open minded boleh dikatakan gile2 dan yang paling die x suka bila hak dia dirampas orang maksud aku dari semua segi dia akan dapatkan balik hak dia tue... tapi kalau die gaduh dengan boyfren die dengan first die akan wat off handphone second apa lagi kiteorang la pulak kena...hehe kemudian tunggu boyfren dia pujuk....mmm itulah lumrah life couple yeke..depends arrr


mOn...
emm macam mana aku nak cite tentang dia nie ??? have any suggestion???
di nie berasal dari alor setar, kedah boleh dikatakan tiap2 minggu dia balik katanya rindu kat mak dia biasa le anak bongsu... tapi dia nie pandai masak dulu dia selau asyik tanya aku macam mana nak masak itu, nak masak ini sekarang lagi pandai masak dari aku time aku pulak tanya dia ... dia nie lipas kudung cepat je kalu wat sesuatu keje sampai x tau penat, letih lepas tue gaduh sakit kepala la, perut la gastrik lamcm2 ar mals nak layan dah berbuih mulut aku nasihatkan dia...dia pun sudah berpunya dan jagn terkejut boy dia tue orang sabahan jugak semua kena over the sea dok kat lahad datu sekarang nie tengah menghafal jalan2,tempat2 kat sabah maklumlah bakal negeri kedua hehe tiap2 saat,minit,jam,hari,bulan asyik sms je naik boring jugak aku tgk mcmnie ke kalu orang bercouple ek???.. dia seorang yang agak sofisticated nak sentiasa berpakaian kemas boleh dikatakan nak perfect pernah dia kata kat aku sanggup habis duit untuk perfectkan diri die layan je lah asalkan kau bahagia ... lagi satu perangai die suke je nak menang ape2 hal pun lah. nak??? ambikkkk!!!!!

Yang lain nanti aku citekan ek ngantuk la pulak nak sleep kejap nanti aku uploadkan gambar korang boleh tgk "kroni uum" ......... wait me for next time story

No comments: